Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Daisy




Υπάρχει ένας σινεφίλ μύθος ότι ο Woody Allen όταν γνώρισε τη Mia Farrow, την επόμενη μέρα, της έστειλε ένα κουβά γεμάτο μαργαρίτες.
Προσωπικά, δεν μπορώ να φανταστώ πιο ρομαντικό μπουκέτο, πιο ανεπιτήδευτο, πιο γεμάτο υπόσχεση για μελλοντική ευτυχία.
«Aren’t daisies the friendliest flowers?», όπως ρωτούσε και η Meg Ryan τον Tom Hanks στο “You got mail”.

Η Αμαλία είναι η μικρότερη φίλη μου – 12 χρόνια μικρότερή μου. Μαθητευόμενη μου στο γραφείο εδώ και πολλά πολλά χρόνια, συνταξιδιώτισσα μου, a joker, a smoker and a midnight talker
Είναι gamin όπως θα ΄λεγαν οι Γάλλοι, αλλά και γοητευτική γυναίκα που έχει παρασύρει κάποιους στην καταστροφή και τον όλεθρο, μετά από 4 gin tonics.
Αποφάσισε να παντρευτεί. Είμαι πολύ κατά και της το είπα, το Σεπτέμβρη στην Ύδρα – αλλά μυαλό δεν βάζει.
Ο μπαμπάς της έγινε τούρμπο : «Έχω κάνει αμάν να δω εγγόνι, και εσύ ψήνεις την Αμαλία να μείνει ανύπαντρη».

-«Απλώς δεν θέλω οι προσωπικοί μου μύθοι να περιχαρακώνονται»…

Κάποιες μαργαρίτες πρέπει να μένουν μια αγκαλιά μέσα στον κουβά - και να μην δένονται σε νυφικές ανθοδέσμες.
   
                                                             
                                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου